Peter Kirby: ‘De chemtrail luchtvloot bestaat uit drones’

chemtrails exposed coverAfgelopen week las ik stukken uit het e-book Chemtrails Exposed: A History of The New Manhattan Project van Peter Kirby. In hoofdstuk vier kwam ik informatie tegen die ik nog nergens anders heb gezien. Kirby schetst hierin het beeld van een wereldwijd opererende, door de CIA en de Amerikaanse luchtmacht aangestuurde luchtvloot van…. drones.

Volgens Kirby is deze chemtrail fleet vanaf de jaren ’80 gestaag opgebouwd en bestaat zij inmiddels uit meer dan duizend vliegtuigen. Het gaat om Boeing KC-135 Stratotankers, Boeing 707’s en Lockheed C-141’s. Dat zijn verouderde jets die speciaal voor sproeidoeleinden worden gerenoveerd en omgebouwd.

Deze vliegtuigen worden op afstand bestuurd, stelt Kirby, mogelijk eveneens op afstand van energie voorzien en zijn ondergebracht bij speciaal voor dit doel opgezette luchtvaartmaatschappijen, waaronder het door de CIA gerunde Evergreen International (*).

Kirby noemt deze complexe operatie het Nieuwe Manhattan Project, naar analogie van het ultrageheime project dat tijdens de tweede wereldoorlog werd opgezet voor de ontwikkeling van de atoombom.

Keihard, direct bewijs voor zijn beweringen levert de auteur niet. Dat is uiteraard ook moeilijk als het dermate geheim is allemaal. Kirby kan geen smoking gun laten zien. Geen foto of video van een neergestort exemplaar zonder bemanning en met een flinke vracht chemicaliën aan boord.

Daar staat tegenover dat het indirecte bewijs dat hij overlegt overvloedig en overtuigend is. Hij beschrijft eerst de lange geschiedenis van de CIA met het opbouwen en inzetten van geheime luchtvloten. Voor het eerst in China ten tijde van de tweede wereldoorlog, later in Indo-China en weer later bij tal van andere conflicten.

Daarna laat hij zeer gedetailleerd de verwevenheid zien van de bedrijven die bij de chemtrail-operatie betrokken zijn – zoals Raytheon – met een aantal gespecialiseerde bases van de Amerikaanse luchtmacht, waaronder Wright-Patterson in Ohio en Tinker Air Force Base in Oklahoma.

Als Kirby’s analyse klopt, dan moeten er piloten van ‘gewone’ luchtvaartmaatschappijen zijn die deze spookvliegtuigen van dichtbij hebben zien passeren. Bijvoorbeeld bij een narrow escape als ze een keer wat te dichtbij zo’n chem-jet in de buurt zaten.

Als het daadwerkelijk om drone-jets gaat, dan werpt dit feit licht op een tot op heden onopgelost raadsel: hoe komt het dat er geen klokkenluiders zijn onder chemtrail-piloten? Het antwoord is dan: omdat die beroepsgroep eenvoudigweg niet bestaat. Wel zo gerieflijk voor de CIA: vliegende robots praten niet en kunnen ook geen last krijgen van gewetensnood.

Het is, denk ik, in principe helemaal niet ingewikkeld om het beeld dat Kirby in Chemtrails Exposed oproept te verifiëren. Daarvoor zijn alleen een paar zeer ervaren piloten uit de burgerluchtvaart nodig die zonder reserve vertellen wat ze daarboven zoal zien.

Op de website activistpost.com is het hier besproken hoofdstuk vier integraal opgenomen als (gratis) artikel.
Het volledige e-book is voor een klein bedrag te koop op Amazon.

Zie ook van dezelfde auteur:
Forging Reality: The New Manhattan Chemtrail Project Information War
Chemtrails Exposed: A History Of The New Manhattan Project
En dit interview met hem.

(*) Toevoeging 24-03-16:
Eind 2013 ging Evergreen Aviation International failliet, samen met zes van zijn werkmaatschappijen. Dit gebeurde na een slepend conflict met piloten en met de Federal Aviation Administration (FAA).
Ruim voor dit faillissement – namelijk in september 2010 – werd de divisie Evergreen Unmanned Systems voor een onbekend bedrag verkocht aan de VT Group Inc, een divisie van Babcock International, een prominente toeleverancier van het Amerikaanse Ministerie van Defensie. Conclusie: de drone-divisie van Evergreen bleef operationeel, maar onder een andere naam en met een andere juridische eigenaar.
In het persbericht over deze overname staat deze zin: Evergreen offers training, logistics, testing, payload integration and operations services for unmanned systems to commercial and government customers.
Vooral de term ‘payload integration’ is in dit verband curieus.

 

Dit vind je misschien ook leuk...

We stellen je reactie op prijs. Je kunt hem hieronder plaatsen. Probeer zo kort en bondig mogelijk te zijn. Als je echt wat meer woorden nodig hebt, dan is 300 woorden het maximum. Alle reacties worden gemodereerd. Het kan daarom even duren voordat je reactie zichtbaar is. Wil je een link opnemen in je reactie, vergeet dan niet er https:// voor te zetten.