Op heterdaad betrapt: contrail wordt chemtrail
Hieronder een opzienbarende video van het luchtruim boven Delft van vanmiddag om 16:20 uur. Een jet vliegt tussen uitgewaaierde chemtrails en lijkt alleen een kort condensatiespoor achter zich te laten (zoals het hoort), totdat de situatie plotseling verandert en het spoor niet meer oplost, maar dikker wordt, persisteert en uitwaaiert.
Chemtrail-sceptici zullen beweren dat het toestel een andere luchtlaag invliegt. Toch heeft het er alle schijn van dat de jet op het vastgelegde moment met sproeien begint.
Misschien moeten we de bewijslast nu maar eens omkeren: tenzij bewezen wordt dat deze jet een andere luchtlaag invliegt gaan we ervan uit dat hij op het vastgelegde moment de chemtrail-switch heeft aangezet.
Tijdstip video 2: 16:21 uur
Tijdstip video 3: 17:51 uur (uitgewaaierde chemtrails)
Gerelateerd
Zo gaat de zonsverduistering in zijn werk
Het luchtruim op 5 oktober 2018: stel jezelf de vraag eens of dit wel normaal is
Op dit moment rijd ik in de trein van Enschede naar Delft. Het hele gedeelte van Enschede tot aan Almelo is volledig bedekt met condensstrepen, zodanig dat het onmogelijk was om een stukje lucht te zien zonder enige vliegtuigsporen. Er is wat cirrus en cirrocumulus te zien, maar ook dat kan afkomstig zijn van het bombardement dat vanochtend plaats heeft gevonden. En toch, als dit bewust is georkestreerd, dan moet er een ongelooflijk strakke en goed lopende organisatie achter zitten en ik vind het moeilijk om dat te geloven. Zoals ik al eerder zei: we hebben veel meer whistleblowers nodig.
Al gecheckt op de vliegverkeer site welk vliegtuig dit was …
Nee dit keer niet gecheckt omdat ik aan het filmen was. We zouden eigenlijk meer mankracht nodig hebben. Iemand die de lucht steeds in de gaten houdt en een ander die steeds flightradar vastlegt. Het komt ook vaak voor dat toestellen niet op de radar verschijnen.
De piloten zelf en de andere verantwoordelijken zullen hoogstwaarschijnlijk thuis zitten zonder echte liefde. Want wie kan dit nou op zijn geweten hebben. Het geweten liegt nooit! Daarom houd ik van iedereen.
Zij weten dat ze geen gelukkig leven verdienen omdat ze geloven in onzin. Ze hebben geen idee hoe ze moeten leven.
Indien iemand hulp nodig heeft met het op zijn plek zetten van deze arme zielen dan stel ik mij daar voorlopig beschikbaar voor. U mag mij benaderen op sharwienjagernath@live.nl.
Ik had ooit begrepen dat het mogelijk is om bezwaar te maken op chemtrails in jouw eigen buurt. Dit heb ik gehoord van de leden van Thrive movement die een uitlegvideo delen op youtube. m.youtube.com/watch…EV5AFFcZ-s
Hun situatie zal hoogstwaarschijnlijk wel anders zijn maar we moeten hier alsnog wat tegen doen!
Geen enkel toestel wat chemtrails in de lucht brengt is te zien op flight radar.
Zijn altijd toestellen op bvb 10 km hoogte.
Ze zijn ook niet echt duidelijk te filmen vanaf de grond, het lijkt ook of het drones zijn.
Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Helaas.
geoengeneeringwach.com
Beste Lydia,
De website die je aanbeveelt is van Dane Wiggington. Daarop is inderdaad veel te vinden over geoengineering, maar in een context waar ik mij niet zo prettig bij voel. Hij alarmeert vooral, en op zichzelf is dat okay, maar hij doet dat in zulke schrille bewoordingen dat het angst oproept en mensen afstoot. En inhoudelijk heb ik bezwaren omdat hij eenzijdig de nadruk legt op de manipulatie van het weer. Dat is zeker een belangrijk aspect van geoengineering, maar bepaald niet het enige en naar mijn mening ook niet het belangrijkste. De inzet als wapen blijft op Wiggingtons website onderbelicht. Dat geldt ook voor de biologische (Morgellons) en psychologische (mind control) dimensie van chemtrails.
Ik vind dat er in het Engelse taalgebied betere bronnen zijn.
Zie daarvoor de Bronnenlijst van mijn boek ‘Hemel onder Vuur’.
vriendelijke groet,
Fred
Hoi Marc,
De contrail die ineens abrupt overgaat in een lange blijvende chemtrail heeft naar mijn inzicht niets meer te maken met een andere temperatuur of luchtvochtingheid. Dit zou dan geleidelijk moeten zijn want moeder natuur maakt geen scherpe scheidingslijn in de lucht waarbij aan de ene kant een lage luchtvochtigheid is en aan de andere kant een hoge luchtvochtigheid.
Goede beelden, nu was ik vanmiddag in Delft en zag dit vliegtuig of een vergelijkbaar vliegtuig vanuit de trein, tien minuten eerder om 16.10 uur. Wat mij opviel was een vliegtuig dat vanuit die cirrusbewolking met contrail/chemtrail richting Gouda vloog en op vrijwel dezelfde hoogte een jet tegenkwam die naar de kust vloog en géén enkele contrail achter zich vormde. Bizar, een onderbreking van een contrail valt nog wel te verklaren door plaatselijke verschillen in relatieve vochtigheid of temperatuur, maar onder dezelfde omstandigheden moeten beide vliegtuigen een contrail achterlaten en niet slechts één.
Dank voor je reactie Marc, dit is belangrijke aanvullende informatie!