Op heterdaad betrapt: contrail wordt chemtrail

Hieronder een opzienbarende video van het luchtruim boven Delft van vanmiddag om 16:20 uur. Een jet vliegt tussen uitgewaaierde chemtrails en lijkt alleen een kort condensatiespoor achter zich te laten (zoals het hoort), totdat de situatie plotseling verandert en het spoor niet meer oplost, maar dikker wordt, persisteert en uitwaaiert.

Chemtrail-sceptici zullen beweren dat het toestel een andere luchtlaag invliegt. Toch heeft het er alle schijn van dat de jet op het vastgelegde moment met sproeien begint.

Misschien moeten we de bewijslast nu maar eens omkeren: tenzij bewezen wordt dat deze jet een andere luchtlaag invliegt gaan we ervan uit dat hij op het vastgelegde moment de chemtrail-switch heeft aangezet.

Tijdstip video 2: 16:21 uur
Tijdstip video 3: 17:51 uur (uitgewaaierde chemtrails)

Gerelateerd
Zo gaat de zonsverduistering in zijn werk
Het luchtruim op 5 oktober 2018: stel jezelf de vraag eens of dit wel normaal is

 

 

Gerelateerde artikelen:

7 reacties

  1. Marc schreef:

    Goede beelden, nu was ik vanmiddag in Delft en zag dit vliegtuig of een vergelijkbaar vliegtuig vanuit de trein, tien minuten eerder om 16.10 uur. Wat mij opviel was een vliegtuig dat vanuit die cirrusbewolking met contrail/chemtrail richting Gouda vloog en op vrijwel dezelfde hoogte een jet tegenkwam die naar de kust vloog en géén enkele contrail achter zich vormde. Bizar, een onderbreking van een contrail valt nog wel te verklaren door plaatselijke verschillen in relatieve vochtigheid of temperatuur, maar onder dezelfde omstandigheden moeten beide vliegtuigen een contrail achterlaten en niet slechts één.

  2. Jerry schreef:

    Hoi Marc,
    De contrail die ineens abrupt overgaat in een lange blijvende chemtrail heeft naar mijn inzicht niets meer te maken met een andere temperatuur of luchtvochtingheid. Dit zou dan geleidelijk moeten zijn want moeder natuur maakt geen scherpe scheidingslijn in de lucht waarbij aan de ene kant een lage luchtvochtigheid is en aan de andere kant een hoge luchtvochtigheid.

  3. Lydia Smans schreef:

    geoengeneeringwach.com

    • Fred Teunissen schreef:

      Beste Lydia,
      De website die je aanbeveelt is van Dane Wiggington. Daarop is inderdaad veel te vinden over geoengineering, maar in een context waar ik mij niet zo prettig bij voel. Hij alarmeert vooral, en op zichzelf is dat okay, maar hij doet dat in zulke schrille bewoordingen dat het angst oproept en mensen afstoot. En inhoudelijk heb ik bezwaren omdat hij eenzijdig de nadruk legt op de manipulatie van het weer. Dat is zeker een belangrijk aspect van geoengineering, maar bepaald niet het enige en naar mijn mening ook niet het belangrijkste. De inzet als wapen blijft op Wiggingtons website onderbelicht. Dat geldt ook voor de biologische (Morgellons) en psychologische (mind control) dimensie van chemtrails.
      Ik vind dat er in het Engelse taalgebied betere bronnen zijn.
      Zie daarvoor de Bronnenlijst van mijn boek ‘Hemel onder Vuur’.
      vriendelijke groet,
      Fred

  4. m schreef:

    Al gecheckt op de vliegverkeer site welk vliegtuig dit was …

    • Jerry schreef:

      Nee dit keer niet gecheckt omdat ik aan het filmen was. We zouden eigenlijk meer mankracht nodig hebben. Iemand die de lucht steeds in de gaten houdt en een ander die steeds flightradar vastlegt. Het komt ook vaak voor dat toestellen niet op de radar verschijnen.

Schrijf een reactie: